; värme.

Okej. Har typ inte hänt mkt alls, därav tystnaden. Dessutom massor av plugg, meeeen som vanligt när jag känner att jag får mkt att plugga så slutar det med att jag inte gör någonting. Måste skärpa mig, på riktigt. Har tenta på fredag, tenta om två veckor + en omtenta och sen två till i mars. Så att..... måste försöka fixa någon strategi här. 
 
Har börjat lägga undan pengar till i sommar, så jag förhoppningsvis får råd att göra en sak jag verkligen vill göra. Om jag börjar spara nu, så kaaanske det kan funka. Hoppas det, i alla fall. 
Längtar till värmen! Kände mig glad i hela kroppen när snön droppade från taken idag. <3 

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag vet hur det känns. Jag har så mycket jobb och så mycket press på mig just nu att det slutar med att jag sitter och stirrar, och gör allt annat än det jag borde göra.



Med plugget så märkte jag att det hjälpte att lägga ett eget schema med hur mycket man borde plugga/skriva varje dag, och gjorde man mer så var det ju alltid bra. Men då hade man ett klarlagt mål ända fram till tentan, eller deadline för uppsatsen eller vad det nu var man va tvungen att göra. Skrev man ner det och gjorde ett klart schema så gick det mycket bättre än när man la ner ett mentalt schema hehe.



Kram

2012-02-14 // 06:41:45
Postat av: Jannica

Hoppas du även lyckas spara ihop till vad det nu är som du hoppas kunna göra i sommar =)

2012-02-14 // 06:55:29
Postat av: Martina

svar; Jag ska försöka göra det tror jag. Då känns det inte lika mkt heller istället för att man lassar upp allt och ska försöka börja någonstans... (:



Hoppas du har det bra! Saknar dig <3

Kraaam

2012-02-14 // 18:58:55
Innan du kommenterar :
Jag vill INTE ha kommentarer i min blogg om tävlingar eller kommentarer som enbart menar att jag ska gå in på din blogg. Dessa kommer tas bort på en gång. Jag kollar de bloggar jag anser är intressanta. Tack.

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback