; flygbiljett check.

Har beställt biljetter till Umeå nu. Ska träffa klassen vecka 16. Flyger den här gången, SKÖNT att slippa de där 12 timmarna i en stol på ett skumpande tåg. Ska upp den 14 April. Jag vet att jag är tidigt ute, men så fick jag flygbiljetterna billigare än vad tåget är också. Najs. Enda nackdelen är att jag kommer till Umeå typ 11, och bussen till Lycksele därifrån går typ halv fem. Men någonting hittar jag väl säkert på att göra. Planet går dessutom från Bromma. Lätt värt en dags väntan i Umeå.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin header, är det din häst som körs? Den var riktigt snygg! :D

2012-01-28 // 10:20:14
URL: http://aegir.blogg.se/
Innan du kommenterar :
Jag vill INTE ha kommentarer i min blogg om tävlingar eller kommentarer som enbart menar att jag ska gå in på din blogg. Dessa kommer tas bort på en gång. Jag kollar de bloggar jag anser är intressanta. Tack.

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback