; plugg.

Tenta imorrn igen då. Mikrobiologi, immunologi och klinisk kemi. Känner mig inte nervös alls, vilket är... skumt. Brukar alltid irra runt och drömma konstiga drömmar om plugg som jagar mig typ en vecka innan. Hjärnan har säkert inte hunnit registrera att det är tenta eftersom jag varit så dränkt i plugg, därför jag är så lugn. höh.
 
Vill för övrigt byta design i bloggen. Dock svårt när man inte har photoshop längre, vilket suger. ): 
 
Meeeen näe. Sova. Finns få saker som är bättre än att vara nytränad, nyduschad och ha nytvättade lakan i sängen. <3


Kommentarer
Innan du kommenterar :
Jag vill INTE ha kommentarer i min blogg om tävlingar eller kommentarer som enbart menar att jag ska gå in på din blogg. Dessa kommer tas bort på en gång. Jag kollar de bloggar jag anser är intressanta. Tack.

Din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback